Prowadzimy serwis gwarancyjny urządzeń zakupionych w sklepach partnerskich serwisu i-SERWIS.pl. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz podejście z pasją sprawia, że wykonywane przez nas usługi są na najwyższym poziomie.
Wyróżnia nas duże doświadczenie i indywidualne podejście do Klienta. Nasza praca jest również naszą pasją, dlatego naprawy wykonywane są rzetelnie i solidnie.
Na bieżąco śledzimy zmiany zachodzące w dziedzinie nowych technologii, aby sprostać wszystkim Państwa oczekiwaniom. Staramy się również, aby każda usługa realizowana była w możliwie najkrótszym czasie. W i-SERWIS.pl podchodzimy do klientów w sposób w jak sami chcielibyśmy być traktowani. Uczciwość i profesjonalizm to cechy, dzięki którym zaufali nam liderzy monitoringu i systemów zabezpieczeń.
Naprawa gwarancyjna obejmuje tylko i wyłącznie urządzenia zakupione u naszych partnerów.
Podstawą reklamacji jest dokument zakupu urządzenia (paragon lub faktura) oraz - o ile została ona wystawiona - karta gwarancyjna. Przy składaniu reklamacji należy bezwzględnie przedstawić powyższe dokumenty.
Zgłoszenia sprzętu do naprawy przyjmowane są za pośrednictwem formularza:
Dodaj zgłoszenie
Sprzęt objęty gwarancją naprawiany jest bezpłatnie. W przypadku, gdy usunięcie usterki jest niemożliwe urządzenie może zostać wymienione na nowe. W pewnych wyjątkowych przypadkach serwis zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy urządzenia i anulowania gwarancji. Sytuacja taka wynika szczególnie w przypadku stwierdzenia, że usterka wynikła wskutek niewłaściwego użytkowania urządzenia. Zepsutego urządzenia nie należy naprawiać samodzielnie, a jedynie oddać do autoryzowanego serwisu.