Pozostawienie urządzenia w i-SERWIS sp. z o.o. jest równoważne z akceptacją niniejszego regulaminu.
§ 1. SŁOWNIK
- Serwis – i-SERWIS sp. z o.o.
- Klient – osoba lub firma, zgłaszająca urządzenie do naprawy.
- Logowanie – czynność polegająca na wprowadzeniu nazwy użytkownika oraz hasła, pozwalająca na autoryzację użytkownika i przydzielenie mu praw do monitorowania stanu swojego konta.
- Spedytor – firma kurierska, z którą serwis ma podpisaną stałą aktualną umowę współpracy.
- Kurier – pracownik spedytora lub osoba występująca w jego imieniu.
- Carry-in – naprawa w siedzibie serwisu. Urządzenie można dostarczyć osobiście, wysłać spedytorem lub wezwać pracownika serwisu.
- Door-to-door – nadanie i odbiór wysyłki z towarem za pośrednictwem spedytora na adres serwisu.
§ 2. ZGŁOSZENIE SERWISOWE
- Warunkiem rozpoczęcia naprawy lub usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zgłoszenia serwisowego przy pomocy dostępnych środków jak w pkt. 2.b.
- Zgłoszenia urządzenia klienta do serwisu może nastąpić na kilka sposobów:
- osobiście w serwisie wypełniając zgłoszenie i przynosząc urządzenie
- wysyłając urządzenie oraz wypełnione i wydrukowane zgłoszenie serwisowe
- pocztą elektroniczną – email lub formularz
- faxem – na podstawie pobranego formularza
- telefonicznie – w wyjątkowych sytuacjach gdy klient nie ma dostępu do Internetu
- Zgłoszenia serwisowe klientów w ramach aktualnej umowy serwisowej realizowane są na warunkach zawartych w tej umowie.
- Serwis wydaje klientowi dokument „Potwierdzenie przyjęcia urządzenia do serwisu” , który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego urządzenie.
- Po wykonaniu naprawy urządzenie jest przekazywane klientowi osobiście lub osobie pisemnie upoważnionej. Urządzenie jest wydawane tylko po okazaniu potwierdzenia. Drugą formą wydania urządzenia jest wysyłka za pośrednictwem kuriera na wskazany adres.
§ 3. FORMULARZ KONTAKTOWY
Formularz kontaktowy umożliwia bezpośredni kontakt z i-Serwis. Do korzystania z Formularza kontaktowego wymagane jest posiadanie Konta w Serwisie.
- Dane do logowania: Adres E-mail podany podczas rejestracji Hasło podane podczas rejestracji w Serwisie
- Adres strony, pod którym będzie prowadzona korespondencja: http://www.i-serwis.pl/obsluga-klienta/
W przypadku barku konta, zostanie ono automatycznie utworzone. Nowy klient wysyłając wiadomość z formularza kontaktowego, otrzymuje dostęp do Panelu Klienta/Obsługa Klienta.
- Dane do logowania: Adres E-mail podany podczas uzupełniania formularza Hasło – automatycznie wygenerowane przez system i przesłane na adres E-mail podany w formularzu.
- Adres strony, pod którym będzie prowadzona korespondencja: http://www.i-serwis.pl/obsluga-klienta/
§ 4. WYSYŁKA URZĄDZENIA
- Ryzyko uszkodzenia urządzenia w czasie transportu do serwisu ponosi klient. Należy pamiętać aby odpowiednio zapakować i zabezpieczyć wysyłane urządzenie.
- W przypadku otrzymania przez serwis przesyłki niewłaściwie zabezpieczonej lub niemożliwej do odesłania ze względu na możliwość uszkodzenia urządzenia, serwis doliczy koszty nowego opakowania w wysokości 20zł brutto, które poniesie klient.
- Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem spedytora są ubezpieczone do kwoty 5000zł. W przypadku gdy wartość urządzenia przewyższa tę kwotę klient powinien powiadomić o tym kuriera oraz serwis.
§ 5. ODBIÓR PRZESYŁKI
- W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki, lub uszkodzenia przesyłanego urządzenia w czasie transportu, sugerujemy zastosowanie się do następującej procedury:
Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera. Każda przesyłka powinna być oklejona na zewnątrz taśmą zabezpieczającą.
Jeżeli tak nie jest, oznacza to, że przesyłka była otwierana przez osoby nieuprawnione.
W takim wypadku należy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera.
Po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół.
Jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało stwierdzone po odjeździe kuriera mimo braku śladów uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół uszkodzenia zawierający:
- opis uszkodzenia
- nr listu przewozowego
- datę doręczenia wraz z godziną
- oczekiwania finansowe z tytułu poniesionych strat, które powinny być potwierdzone dokumentem zakupu urządzenia
§ 6. CZAS TRWANIA NAPRAWY
- Naprawa Gwarancyjna:
- czas naprawy gwarancyjnej jest określony w gwarancji udzielonej przez serwis i biegnie od dnia dostarczenia urządzenia wraz z kompletem dokumentów (karta gwarancyjna, dokument zakupu, karta naprawy itd.). Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych.
- w przypadku wad formalnych dokumentów gwarancyjnych czas naprawy biegnie od dnia usunięcia tych wad przez klienta.
- oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji.
- okres gwarancji jest wydłużany o czas naprawy.
- Naprawa pogwarancyjna:
- czas naprawy płatnej jest uwarunkowany dostępnością odpowiednich części oryginalnych bądź zamienników.
- maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni roboczych z zastrzeżeniem pkt. 5.1.1 i 5.2.1. Jeśli po tym terminie serwis nie będzie w stanie dokonać naprawy lub wykonać usługi, klient zostanie o tym poinformowany jak w pkt. 5.4. Serwis zastrzega w wyjątkowych sytuacjach przedłużenie czasu naprawy do 28 dni roboczych.
- Informujemy, że serwisy płatne realizujemy bez uzgodnienia z Kontrahentem do kwoty 300 zł netto.
- o terminie zakończenia naprawy, zmianie statusu zlecenia, kosztach przekraczających podany limit, klient zostanie poinformowany telefonicznie, pocztą elektroniczną e-mail, wiadomością tekstową sms lub w inny zadeklarowany przez siebie sposób.
- po upływie 15 dni roboczych od momentu zawiadomienia klienta o zakończeniu naprawy, rezygnacji z naprawy przez klienta, a nie odebraniu przez niego w tym terminie urządzenia, będzie naliczana opłata za depozyt w wysokości 15zł netto za każdy dzień zwłoki. Opłata ta będzie naliczana przez kolejnych 30 dni.
- po upływie 45 dni nieodebrane urządzenie ulega przepadkowi i jest uznany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie art 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne .
§ 7. GWARANCJA
- Na wykonane naprawy i usługi serwis udziela standardowej gwarancji w okresie 3, 6 lub 12 miesięcy od daty dokonania świadczenia. Wyjątkiem są naprawy urządzenia po zalaniu, na które udzielamy miesięcznej gwarancji.
- Gwarancją objęte są wyłącznie elementy oraz czynności wyszczególnione w karcie naprawy oznaczone jako wykonane przez serwis. W szczególnych przypadkach lub za dodatkową opłatą serwis może udzielić gwarancji dłuższej niż 3 miesiące co będzie zaznaczone na karcie naprawy bądź dokumencie sprzedaży.
- Gwarancja na wykonane czynności nie obejmuje przypadków, w których działanie wykonanej przez serwis czynności przestało być skuteczne z powodów uszkodzeń elementów i części nie objętych gwarancją serwisu (w tym również przypadków określonych w pkt. 6.4) lub jeśli działanie to przestało być poprawne na skutek pojawienia się wady innych elementów mających wpływ na poprawność działania wykonanego świadczenia serwisowego.
- Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć urządzenie lub towar do Serwisu na swój rachunek – we własnym zakresie lub poprzez firmę spedycyjną.
- Gwarancja na elementy nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych (złamania, zalania, itp.)
- uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach, które nie odpowiadają warunkom określonym w karcie gwarancyjnej urządzenia
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji urządzenia elektronicznego a w szczególności wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy
- przypadków losowych uszkodzeń niezależnie od warunków eksploatacji (powódź, pożar, przepięcie)
- części, na których dokonano zatarcia lub zniszczenia numerów seryjnych serwisu
- części, których naprawę podjęły osoby lub podmioty nie będące serwisem.
§ 8. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI SERWISU
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamięciach flash przekazanych z urządzeniem do naprawy.
- Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
- Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego urządzenia klientowi z powodu braku oryginalnych części lub zamienników na rynku oraz innych niezależnych od serwisu czynników.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego urzązenia o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność systemu operacyjnego ani żadnych aplikacji będących zainstalowanych na urządzeniu powierzonym serwisowi.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące na nośnikach informacji znajdujące się w urządzeniu powierzonym serwisowi, a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za częściową lub całkowitą utratę danych lub programów znajdujących się na dyskach twardych dostarczanych wraz z urządzeniem do serwisu. Specyfika realizacji każdej naprawy przy znajdującym się w serwisowanym urządzeniu nośniku danych, naraża te dane na uszkodzenie lub usunięcie, w związku z tym prosimy o wykonanie kopi bezpieczeństwa swoich zbiorów przechowywanych na dyskach twardych przed oddaniem urządzenia do serwisu !
- Oględziny urządzenia mogą dotyczyć wyłącznie usterki podanej przez klienta. Oględziny są bezpłatne, w przypadku nie podjęcia działań serwisowych.
§ 9. ZABEZPIECZENIA
- Serwis, w celu zabezpieczenia urządzenia przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich stosuje potrójne zabezpieczenia naprawianego przez siebie urządzenia.
- Naruszenie jakiejkolwiek z plomb zabezpieczających bądź innych zabezpieczeń będzie się wiązało z utratą udzielonej przez serwis gwarancji.
- Urządzenie oddawane do serwisu w celu naprawy musi posiadać czytelny numer seryjny. W przypadku nieczytelnego numeru seryjnego zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia urządzenia do serwisu.
§ 10. CENY
- Naprawy i usługi serwisowe dokonywane przez serwis kalkulowane są w oparciu o cennik dostępny również w siedzibie serwisu, oraz cenę elementów i podzespołów wymienionych podczas naprawy. Minimalna cena usługi (nie zawierającej kosztu elementów i podzespołów) nie może być mniejsza od stawki jednej roboczogodziny bez względu na czas wykonywania świadczenia serwisowego.
- Cena elementów i podzespołów określana jest na podstawie bieżących cen sprzedaży.
- Na żądanie klienta serwis może dokonać naprawy w trybie usługi szybkiej bądź też ekspresowej.
- Naprawy i usługi serwisowe w trybie usługi szybkiej dokonywane są w terminie do 3 dni roboczych z zastrzeżeniem pkt. 9.f.
- Naprawy i usługi serwisowe w trybie usługi ekspresowej dokonywane są w terminie do 1 dnia roboczego (zazwyczaj urządzenie jest do odbioru tego samego dnia) z zastrzeżeniem pkt 9.g.
- W przypadku niewykonania naprawy lub usługi serwisowej w terminach określonych w pkt.9.e i 9.f. naprawę bądź usługę serwisową traktuje się jako zwykłą.
- Cena usługi szybkiej wynosi 30 zł, jest płatna niezależnie od tego czy serwis dokonał skutecznej naprawy czy nie.
- Cena usługi ekspresowej wynosi 50 zł, jest płatna niezależnie od tego czy serwis dokonał skutecznej naprawy czy nie.
- Dla stałych klientów są przewidziane stosowne rabaty.
- Koszt świadczenia usług serwisowych wg warunków niniejszego regulaminu jest ustalany każdorazowo indywidualnie według potrzeb Klienta
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
- Każdy klient oddający urządzenie do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając urządzenie, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin.